Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vše co píšete, by bylo krásné, ale je to hudba budoucnosti. Před 70 lety jsem si jako dítě kupoval časopis, kde v podobném duchu popisoval autor, jak v roce 2000 budeme létat na dovolenou na Měsíc.

Před 10 lety mě zemřela matka a já bláhový jsem si myslel, že je to v ČR jako v Rakousku a na jeden klik se dá vše vyřídit a zařídit.

Rok mě trvalo, než jsem osobně oběhal všechny úřady a instituce k pozůstalosti. Přesto se stále dál objevovaly upomínky z banky, pojištovny, nebo předplatného různých časopisů, inkasa a jiných vymahačů poplatků.

Ale přesto vám přeji, aby se váš sen jednou uskutečnil.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS